Powered by Blogger.
Super Junior - Eunhyuk

Sunday, 4 December 2011

Ice Breaking~

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua~


di hari ahad yang indah ini, tapi sekarang ni tengah hujan kat UIA, Gombak (dan kawasan sekitarnya), orkedMerah nak kenalkan diri kat korang-korang yang baca blog orkedMerah ni..


orkedMerah hanyalah orang biasa..sudah berkerja, tapi sekarang kena ambik kursus di UIA selama sebulan sampai 24/12 ni..orkedMerah keje biasa2 je, kadang2 sapu sampah, kadang2 lap tingkap,kipas,meja,dinding dan macam2 lagi keje yang orkedMerah buat..hebatkan sekarang, keje biasa macam tu orkedMerah siap bole pergi kursus kat UIA lagi..nak belajar mencuci apa la agaknya (@@)''


orkedMerah suka sangat senyum, tapi gigi orkedMerah tak la cantik sangat..ada lubang kat gigi depan(T,T) malu jugak la, tapi orkedMerah tak de duit nak cantikkan gigi orkedMerah lagi..orkedMerah ni slalu jugak kena buli ngan adik2 orkedMerah..dorang suka 'mengepow' duit orkedMerah sampai orkedMerah terpaksa keje lebih masa.haha


diharap kehadiran orkedMerah dalam dunia blogging ni dapat diterima korang-korang yang tengah baca ni..walaupun orkedMerah tak glemer dan tak secantik blogger2 otai yang korang kenal, tapi bagila peluang pada orkedMerah,ya..


okla,nanti kita sambung lagi,ya..orkedMerah nak gi jalan2 jap~




(credit pix dari pakcik google)
orkedMerah sayang korang..
korang bayangkan la ni orkedMerah ya ^^


  © orked Merah

Design by Emporium Digital via Blogspot templates